20 de novembre del 2007

MISSATGES DE L'AIGUA





L'altre dia vaig tornar a veure la pel.lícula "¿¡Y tu qué sabes!?", i ara m'estic llegint el llibre (quan l'acabi ja el comentaré), però avui volia parlar d'un experiment que surt tant al llibre com a la pel.li:

El doctor Masaru Emoto, en el seu llibre "Missatges de l'Aigua", mostra fotografies impressionants de cristalls d'aigua congelats després d'haver estat sotmesos a estímuls no físics. Va començar experimentant les reaccions de l'aigua a la música, i com va trobar resultats diferents, va marcar ampolles plenes d'aigua amb notes que expresaven emocions o idees.

Aquí hi ha alguns del resultats, que a mi m'han semblat espectaculars. I tenint en compte que el cos humà està format en un 60-70% per aigua... l'experiment de Masaru fa pensar....


"Música de Mozart"




"Gràcies"


"Em fas fàstic"




"Amor-comprensió"

Aquí es pot veure el fragment de la pel.lícula on parla dels resultats dels experiments de Masaru Emoto: http://www.zappinternet.com/video/helMjoSfeK/Masaru-Emoto-mensajes-del-

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Es molt curiós!
Em pregunto si aquests cristalls deuen variar de forma en funció de la música que escoltes.
Com seria un cristall sentint Nirvana
o sentint Coldplay?
Trobo que seria una bona portada per un CD de la banda escoltada.

labruixoleta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
labruixoleta ha dit...

sí!! els cristalls d'aigua canvien en funció del tipus de música, si vas a www.muscaria.com/agua.htm veuras algunes fotos segons tipus de música, heavy metall entre altres. És molt curiós!

Anònim ha dit...

Gràcies...
El 60-70% d'aigua que hi ha en mi està cristal·litzant de bon rotllo ara... em posarè a fer una mica de recerca sobre el tema... m'ha semblat molt bonic i no només curiós. Molt propi de tu bruixoleta, tenir aquest efecte en mi.
Petons.
Chi of love...

M

Anònim ha dit...

Bruixoleta...
M'he posat a buscar ja mateix... has vist la pàgina: http://www.masaru-emoto.net/
La té en anglès i espanyol... i el contingut és diferent en les dos... a l'anglesa et linka a diferents llocs i un és a la pàgina de "Love & Thanks", un projecte que reuneix a persones per dir-li a l'aigua gràcies i t'estimo... en certa manera és molt poètic, no trobes? I ara obren "delegació" d'Hado a Europa...Seguirem investigant això de l'Hado... m'agrada, m'agrada...

M

labruixoleta ha dit...

sí, la pàgina està linkada al post, si et poses a sobre del nom Masaru Emoto hi vas directament. És molt interessant. És realment poètic. I també una forma de demostrar que els pensaments i els sentiments influeixen en tot. Sorprenent. :-)) Seguirem investigant. Petons!

Anònim ha dit...

he trobat una relació directa entre el concepte i la foto

m'agrada de més a menys, tant la foto, com el concepte
1 amor-comprensió
2 gràcies
3 mozart
4 em fas fàstic
serà perque sóc aigua?
anónima coneguda

labruixoleta ha dit...

Ah, és una bona observació, jo no m' hi havia fixat. A mi tb és amor-comprensió el que més m'agrada, tant el concepte com la foto. :-))