9 de gener del 2008

Atributs de l'ànima

"Cuando el alma exige libertad es la libertad de su autodesarrollo.


Cuando el alma exige igualdad, lo que exige es esa libertad igual para todos, y el reconocimiento de la misma alma.

Cuando lucha por la fraternidad, es fundando esa igual libertad de auto-desarrollo en un objetivo común, una vida común, una unidad de mente y sentimiento basados en el reconocimiento de esta unidad espiritual interna.


Porqué libertad, igualdad y unidad son los eternos atributos del espíritu”.


Sri Aurobindo
"Las enseñanzas de Sri Aurobindo", Vicente Merlo (Ed.Kairós), pg.185


...i un sol blau per a una amiga (que sé que li agraden...)

LaBruixoleta

5 comentaris:

Anònim ha dit...

GRÀCIES. Ja és el segon que em regales... i no sé quin m'ha fet més il·lusió :)
I gràcies per escoltar-me, per entendre'm i per estimar-me. Tenir a persones boniques per dins i per fora com tu aprop és el que fa que valgui la pena estar per aquest món.

Molts petons.

M

Anònim ha dit...

Ara que me'l torno a mirar... mi que n'és de bonic! :P

M

Anònim ha dit...

Me n'alegro que t'hagi agradat! Tot el que em dius a mi, jo t'ho dic a tu. És una sort haver-te conegut!!
Petons :-)*

Anònim ha dit...

Cada cop tens un bloc més rodó, més complet i més interessant.
He de pensar en això que diu aquest Aurobindo.

una abraçada ben grossa

Anònim ha dit...

Hola Tarek! gràcies pel que em dius!! ets una font d'energia positiva!
Aurobindo diu coses molt, molt interessants. La idea que igualtat, lliberat i unitat són atributs de l'esperit, m'agrada. Té sentit.
Una abraçada grossa i rodona