8 de setembre del 2007

LA BRUIXOLETA

No m'ha costat gens trobar el nom del blog. Estic llegint "La brújula interior" d'Àlex Rovira (per cert: molt recomanable), i el nom del blog ha aparegut.

Una brúixola: dóna voltes i voltes buscant i buscant i sempre, al final, troba el que busca.

El nom: recorda al de "bruixa" . M'agraden les bruixes. Dones misterioses, que tenen uns coneixements diferents als de la resta de la gent. La idea de la dona curandera, solitària, que viu enmig del bosc, en una caseta de fusta, plena de pocions, d'herbes.... algú que es comunica amb els animals, la natura.... I que viu al marge de lo convencional. M'agrada.

Així que brúixola + bruixa+ que ho havia de posar en diminutiu o el nom ja estava agafat = la bruixoleta.

2 comentaris:

iruna ha dit...

bruixoleta...
has trobat una paraula molt encertada. per a mi sempre has sigut una bruixoleta fantàstica.

m'agrada molt trobar-te aquí.
espero que et servixque, amb psicòleg o sense. serà interessant llegir-te, com ho és escoltar-te i parlar amb tu.

abraça't molt i fes-te carinyets, també de part meua. i bon rumb!

labruixoleta ha dit...

iruna: gràcies!! quina il.lusió!!! el primer comentari!!!! Ets genial!!