7 d’octubre del 2007

Il.luminació?

"Mira tu mano. Parece sólida, pero en realidad no lo es. Si la pones bajo un microscopio de gran aumento veras que es una masa de energía vibratoria. Todo está hecho de la misma esencia, ya sea tu mano, el océano o una estrella. Todo es energía. Eres energía y la energía ni se crea ni se destruye. La energía sólo cambia de forma. Nunca puedes dejar de ser.

Todos estamos conectados. Lo único que sucede es que no lo vemos. No hay un -allí fuera- y un -allí dentro-.
Todo lo que hay en el Universo está conectado. No es más que un único campo de energía.

El tiempo es una ilusión. Einstein nos lo dijo. Lo que nos dice la física cuántica es que todo acontece simultániamente. Si puedes comprender que no hay tiempo, y aceptas ese concepto, verás que todo lo que deseas en el futuro ya existe en el presente.

"The Secret (El Secreto)". Rhonda Byrne. Ed. Urano.


Doncs bé, totes aquestes afirmacions: que som energia, que som infinits, que som un Tot, que el temps no existeix. Molts de nosaltres les hem escoltat i dit . Però quan algú pot arribar a experimentar-ho, quan algú viu aquests coneixements, jo crec que arriba a entendre algo, a saber algo que la majoria de persones no coneixem. Com si poguéssin experimentar aquesta mena de comunió amb l'Univers, l'infinit. Potser són les persones que diem que estan il.luminades. És això "estar il.luminat" ?

La pregunta és: es pot arribar a experimentar i entendre re-al-ment, el concepte de no-temps, d'unitat, d'eternitat... ??

Labruixoleta

2 comentaris:

Anònim ha dit...

T’imagines que fosa així i servís pera conseguir un Mont millor pera tothom??? besitos

labruixoleta ha dit...

si és així, sentir que estàs connectat amb tot, segur que serveix per tenir més bons sentiments i tot seria millor