17 de juny del 2008

BRUIX(oli)ETA



“No m'ha costat gens trobar el nom del blog. Estic llegint "La brújula interior" d'Àlex Rovira (per cert: molt recomanable), i el nom del blog ha aparegut.
Una brúixola: dóna voltes i voltes buscant i buscant i sempre, al final, troba el que busca.El nom: recorda al de "bruixa" . M'agraden les bruixes. La idea de la dona curandera, solitària, que viu enmig del bosc, en una caseta de fusta, plena de pocions, d'herbes.... algú que es comunica amb els animals, la natura.... I que viu al marge de lo convencional. M'agrada.Així que brúixola + bruixa+ que ho havia de posar en diminutiu o el nom ja estava agafat = la bruixoleta.”

Aquest va ser un dels dos posts que vaig escriure el dia que vaig començar el blog. Es pot dir que últimament he estat fent una mica de “bruixeta” ja que m’he envoltat dels meus olis essencials i n’he fet algunes barreges. No són olis per ingerir, són per fer fregues, o massatges, o per cremar i olorar.

Ja porto uns dies a la caseta del bosc preparant begudes i menjar per a la festa de benvinguda de l'estiu (que serà evidentment el dia 21). També estic liada empaquetant tots els llibres i altres coses del blog, pensant en la mudança. Tot i que encara no tinc nova casa. Encara estaré per aquí tot el mes de juny. I mentre penso com podria ser el meu nou blog, encendré el cremador amb oli de lavanda que m’ajudarà a meditar-ho tot relaxadament.


11 comentaris:

estrip ha dit...

si acceptes comentaris li podries dir això:
cremador amb oli de lavanda!

que, no? és xulo!!!

labruixoleta ha dit...

doncs mira, no em desagrada. És una bona opció.

Noctas ha dit...

Quanta tendresa..saludus

Maite Fruitós ha dit...

Hola preciosa, quina oloreta!!

Tota una sorpresa aquesta mudança, s'hi estava bé a la teva caseta...

N'estic segura però, que sigui com sigui el teu nou espai, l'essència i la llum que hem pogut veure brillar en aquest, es mantindran ben vives.

Que la nit de les bruixetes t'aporti molta màgia. Una tendra abraçada

Anònim ha dit...

Saps que si segueixes el consell de l'estrip, el teu bloc, a més de poder-se llegir i sentir, també es podrà olorar? Crec que tots, en algun moment, hem sentit l'olor de lavanda, així que quan entrem al teu bloc, segur que la recordem i ens acompanyarà en la lectura!

La màgia del solstici d'estiu i de seguida la nit de sant Joan... Que se'n poden preparar, de coses!

labruixoleta ha dit...

Hola NOCTAS, saludus

labruixoleta ha dit...

hola MYT, el teu va ser dels primers blogs que vaig començar a visitar i les teves espurnes sempre m'han trasmeès molta llum i brillantor!

Quan trobi nova casa, em faria molta il.lusió veure't per allí!!

Més màgia també per a tu, una abraçada ben forta!!! :-)))))

labruixoleta ha dit...

NÚR, doncs mira, la proposta de l'ESTRIP, ha estat una idea interessant. Potser no el nom sencer (massa llarg), però "lavanda" és una possibilitat que consideraré seriosament. Fa molt bona oloreta!!

El solstici d'estiu i la nit de st joan!! realment pot passar qualsevol cosa!
Un petonas :-)))

Maite Fruitós ha dit...

Estaré encantada de venir!

Em meravellen els olis essencials i estaré ben atenta a les teves senyals per no perdrem la inauguració!

un petonet

Anònim ha dit...

Dona! Lavanda sol, no! Prò Oli de lavanda, sí!

labruixoleta ha dit...

és que "oli de lavanda" no el trobo un nom prou femení. Potser "essència de lavanda"... ho rumiraré :-)