4 de desembre del 2007

HERBORISTERIA DEL REI

Ara és l'època de les botigues i les compres. De totes formes, als nadals, comprem més per als altres que per nosaltres.
A l'hora d'anar a comprar, sempre hi pot haver un tipus de producte preferit: hi ha qui es passaria hores remenant roba, o llibres, o sabates, o música, etc.
A mi m'agraden les botigues de productes naturals. M'encanten, m'hi podria estar estona i estona només mirant. I és clar, m'ho compraria tot!!
No fa gaire vaig descobrir "l'herboristeria del Rei", està a tocar de la pça. Reial, al carrer del vidre nº1 de Barcelona. És un preciós establiment que data del 1823, i la decoració actual és del 1860 !! una obra d'art!!
S'hi poden trobar tota mena de plantes medicinals, espècies, olis essencials, tès, caramels, etc.
Val la pena passar-hi, ni que sigui per endinsar-se en l'ambient del sXIX perfumat amb la barreja d'olors de tota mena d'herbes del bosc.




2 comentaris:

Anònim ha dit...

a mí també m'agraden les botigues d'herbolaris, em transmeten la sensació de salut, de que poden curar, però de manera natural

anónima coneguda

Montserrat ha dit...

Moltes gràcies per la informació!!! demà mateix aniré a donar un tomb per allà... hi passaré de ben segur una bona estona.

petons